Menüü

Go Hotel Shnelli loobus plastikust uksekaartidest ja võttis kasutusele digitaalse lahenduse

Go Hotel Shnelli on üle läinud täisdigitaalsele majutussüsteemile, mille viimase sammuna pääseb kõikidesse hotelli tubadesse ja aladesse kontaktivabalt uksekoodiga. See võimaldab eelregistreerunud külalisel hotelli jõudes otse oma tuppa suunduda ilma vastuvõtus aega kulutamata.

„Kogu maailm liigub üha kiiremini digitaalsete ja kestlike lahenduste suunas – inimesed soovivad asju ise ja lihtsalt ära teha. Lennujaamade ja sadamate iseteenindus on selleks hea eeskuju ning meie soov on pakkuda klientidele sama mugavust ka hotellis. Nüüd saab külaline hotelli jõudes otse oma tuppa minna, ilma et peaks vastuvõtus ootama,“ ütles hotelli juht Alver Pupart.

Lahendus on loodud võimalikult lihtsaks ja kasutajasõbralikuks. Pärast majutuse broneerimist saadetakse külalisele registreerumisvorm, mida saab täita enne saabumist või kohapeal iseteeninduskioskis. Kui vorm on täidetud, saab külaline kinnituse koos uksekoodiga, mis avab nii toa, lifti kui ka muud vajalikud alad hotellis.

Go Hotel Shnelli on maailmas esimene hotell, kus kasutusel olevad WebLocki nutilukud toimivad elektritoitel. Uus süsteem võimaldab hotellil loobuda ligi tuhandest plastikkaardist aastas. Kuna e-ukselukud töötavad elektri, mitte patareide või akude jõul, on tegu ka keskkonnale sõbralikuma lahendusega.

„Oleme toonud turule keskkonnasäästliku lukustuslahenduse, mis on kohalikes hotellides esmakordselt kasutusel. Usume, et see on hea eeskuju kogu turismisektorile. Tänapäeval hindavad kliendid lisaks mugavusele ka seda, et teenused oleksid keskkonnale võimalikult sõbralikud,” ütles WebLocki tegevjuht ja kaasasutaja Taavi Krusell.

E-ukselukkude kasutuselevõtt on üks viimaseid samme Go Hotel Shnelli digitaliseerimisel. Selle eesmärk on pakkuda külalistele rohkem iseteenindusvõimalusi ning muuta teenus mugavamaks ja sujuvamaks.


Go Hotel Shnelli has completed its transition to a fully digital accommodation system, introducing contactless room access via door codes. This new solution allows pre-registered guests to go directly to their rooms upon arrival, without stopping at the reception desk.

“The world is moving rapidly toward digital and sustainable solutions – people want to do things themselves, easily and conveniently. Self-service at airports and ports is a great example, and our goal is to bring the same level of convenience to our guests. Now, guests can head straight to their rooms without waiting at reception,” said Alver Pupart, General Manager of Go Hotel Shnelli.

The system has been designed to be as simple and user-friendly as possible. After making a reservation, guests receive a registration form that can be completed either before arrival or on-site using a self-service kiosk. Once the form is filled out, guests receive a confirmation along with a personal door code that grants access to their room, the elevator, and other hotel areas.

Go Hotel Shnelli is the first hotel in the world to use WebLock smart locks powered entirely by electricity. The new system eliminates the need for nearly a thousand plastic key cards per year. Since the e-locks run on electricity rather than batteries or accumulators, the solution is also more environmentally friendly.

“We’ve introduced an eco-friendly locking system now used for the first time in local hotels. We believe it sets a positive example for the entire tourism sector. Today’s customers value not only convenience but also environmentally responsible services,” said Taavi Krusell, CEO and co-founder of WebLock.

The adoption of e-locks marks one of the final steps in Go Hotel Shnelli’s digital transformation, aimed at expanding self-service options and making the accommodation experience smoother and more convenient for guests.